... РЕАЛИЗАЦИЈА УСЛУГЕ ЛИЧНИ ПРАТИЛАЦ ДЕТЕТА И УЧЕНИКА Отворен 34. позоришни фестивал „Нушићеви дани“ ... Град поклонио нова возила Дому здравља у Смедереву


Министар Марковић задовољан радом ГУЦ-а

Данас је Градски услужни центар у Смедереву обишао министар за људска и мањинска права,државну управу и локалну самоуправу, Милан Марковић.

Пре нешто мање од годину дана, 18. маја прошле године, он је са градоначелником Смедерева, Предрагом Умичевићем, отворио овај услужни центар како би  грађани Смедерева лакше долазили до неопходне документације.
Захваљујући Градском услужном центру али и Кол центру који је отворен у фебруару ове године, грађани све послове везане за градску управу могу да обаве на једном месту,  много брже и квалитетније.

Министар је приликом посете изразио задовољство јер је имао прилику дасе налицу места увери у позитивне ефекте које су за грађане Смедерева произвели добри потези представника локалне самоуправе,на челу са градоначелником, јер су отварањем ових центара постали на корак ближи грађанима.
Месечно, у просеку, услуге ГУЦ-а користи више од 10.000 људи. Прошлог месеца забележен је рекорд од преко 12.000 грађана.

Кол центар – систем 48 омогућава да једним телефонским позивом грађани могу   доћи до било ког јавног предузећа и да без изласка из куће добију ваљану информацију у року од 48 сати, а некад и пре истека овог рока.

Кол центар омогућава грађанима да пријаве свој проблем на један од следећих начина:

1. личним доласком у услужни центар који се налази у оквиру градског услужног центра
2. телефонским позивом на  број 649-100
3. смс поруком на број 064 844 93 06
4. на сајту  града Смедерева
5. слањем електронске поруке на адресу
sistem48@smederevo.org.rs
            Уколико је позив упућен после радног времена градске управе, порука се снима, а администратор, по доласку на посао, уноси у систем снимљену поруку и прослеђује је на даљу обраду.  У року од 48 сати, од тренутка достављања захтева, добија се одговор о статусу решавања поднетог захтева.