... Спектакуларан почетак четвртог „Театра у Тврђави“ Град Смедерево и Асоцијација координатора за ромска питања озваничили сарадњу ... Представници Агенције за безбедност саобраћаја у посети Смедереву


Отворен кол центар систем 48

Кол центар представља најбржи пут решавања комуналних проблема. Он омогућава интеграцију поступања по жалбама грађана на једном месту, олакшава пријаву захтева које су из надлежности градске управе, односно неког од јавних предузећа чији је оснивач градска управа Смедерево, коришћењем савремених информационих технологија.
Чланови овог система су јавна предузећа :
 чистоћа, зеленило и гробља, водовод, пијаце, паркинг сервис, јавно предузеће за стамбене услуге и топлификацију, градска стамбена агенција, Јавно предузеће Смедеревска тврђава, дирекција за урбанизам, као и следеће одељења градске управе: комунална, еколошка, саобраћајна,грађевинска и  просветна инспекција,комунална полиција, кабинет градоначелника, одељење за урбанизам, одељење за јавне службе-социјална давања.
Данас је градоначелник Смедерева, Предраг Умичевић отворио кол центар и том приликом рекао:
-Обећали смо модерну локалну самоуправу. Некада су се овде налазиле канцеларије, а онда смо пре, отприлике две године, изместили службе, урадили пројектну документацију и направили један од најмодернијих услужних центара у Србији. Грађани, захваљујући њему, своје послове везане за градску управу могу да обаве много брже и квалитетније. Од данас, једним телефонским позивом на број 026-649-100, можете да дођете до било ког јавног предузећа и да без изласка из куће добијете ваљану информацију у року од 48 сати, а некад и пре истека овог рока. Људи који раде у овом кол центру, покушаће да дају одговор у што краћем року, јер требамо брзо и оперативно да радимо. Да заокружимо цео овај започети процес, у наредна два, три месеца, завршићемо и трећи корак , а то је електронска општина, тако да ће сви документи бити пребачени у електронску форму и неће моћи да се дешава да се он загуби или да стоји месецима. Идеја је да грађани буду сервисирани на најмодернији начин. Од данас и званично почиње да ради кол центар и ја се надам да ћете ваше проблеме решавати брзо и ефикасно.

Кол центар омогућава грађанима да пријаве свој проблем на један од следећих начина:
1. личним доласком у услужни центар који се налази у оквиру градског услужног центра
2. телефонским позивом на  број 649-100
3. смс поруком на број 064 844 93 06
4. на сајту  града Смедерева
Или
5. слањем електронске поруке на адресу
sistem48@smederevo.org.rs
Уколико је позив упућен после радног времена градске управе, порука се снима, а администратор, по доласку на посао, уноси у систем снимљену поруку и прослеђује је на даљу обраду.  Дежурне службе које чине Систем 48, у најкраћем року излазе на терен и одговарају на постављени захтев. У року од 48 сати, од тренутка достављања захтева, добија се одговор о статусу решавања поднетог захтева.