
- praćenje rada javnih komunalnih preduzeća,
- praćenje primene i promena cena iz nadležnosti grada, izdavanje odgovarajućih rešenja i saglasnosti,
- praćenje toka privatizacije privrednih subjekata u gradu Smederevu,
- praćenje rada Turističke organizacije grada Smedereva,
- izdavanje rešenja o kategorizaciji kuća, stanova, apartmana i soba za odmor za iznajmljivanje,
- praćenje rada Lokalnog saveta za zapošljavanje grada Smedereva i drugih saveta i obavljanje administrativno-tehničkih poslova iz predmetne oblasti,
- organizovanje i realizaciju sajamskih manifestacija u cilju prezentacije privrednih i poljoprivrednih potencijala grada,
- prijem i obradu zahteva za upis u registar osnivanja preduzetničkih radnji, upis promena i brisanje preduzetnika u Agenciji za privredne registre,
- izdavanje uverenja o vremenu obavljanja samostalne delatnosti radi regulisanja penzijskog staža,
- praćenje, analiziranje i predlaganje mera nadležnim organima radi zaštite poljoprivrednog zemljišta od poljskih šteta, spaljivanja organskih ostataka, mraza, grada, požara i drugih elementarnih nepogoda, kao i stručne i administrativne poslove iz ove oblasti,
- praćenje rada zadrugarstva, udruživanja poljoprivrednih proizvođača, zatim ruralnog razvoja i razvoja vodoprivrede,
- praćenje propisa i izradu nacrta odluka, pravilnika i drugih akata iz oblasti poljoprivrede, vodoprivrede i Fonda za razvoj poljoprivrede,
- pripremu i obradu materijala za izradu poljoprivredne osnove,
- izradu i realizaciju godišnjih planova i programa iz oblasti poljoprivrede, vodoprivrede, zaštite i korišćenja poljoprivrednog zemljišta i Fonda za razvoj poljoprivrede,
- vođenje upravnog postupka u oblasti korišćenja poljoprivrednog zemljišta i vodoprivrede, odnosno donošenje odgovarajućih rešenja,
- realizaciju projekata iz oblasti poljoprivrede i vodoprivrede,
- edukaciju, informisanje i neposrednu stručnu pomoć poljoprivrednim proizvođačima na teritoriji grada iz oblasti poljoprivrede odnosno voćarstva, ratarstva, stočarstva, zaštite bilja i drugo,
- predstavljanje lokalne samouprave na regionalnom, državnom i međunarodnom nivou u aktivnostima vezanim za lokalni Ekonomski razvoj,
- organizaciju promotivnih manifestacija i učešće na sajmovima i privrednim izložbama,
- organizaciju obilazaka privrednih potencijala za potencijalne investitore,
- pružanje pravne i tehničke podrške, davanje saveta i blagovremeno pružanje informacija,
- pružanje pomoći lokalnim preduzetnicima u registraciji i preregistraciji,
- pružanje podrške procesu strateškog planiranja,
- podsticaj finasiranja,
- unapređenje radne snage,
- pripremu i nadzor u realizaciji projekata od značaja za lokalni Ekonomski razvoj,
- održavanje i unapređivanje odnosa sa centralnim institucijama odgovornim za Ekonomski razvoj,
- stvaranje i održavanje baze podataka,
- obezbeđivanje ekonomične i efikasne upotrebe javnih sredstava, kao i podsticanje konkurentnosti i ravnopravnosti ponuđača u postupcima javnih nabavki,
- pripremu predloga odluka i zaključaka o pokretanju postupaka javnih nabavki,
- pripremu predloga odluka i zaključaka o dodeli ugovora o javnim nabavkama,
- prikupljanje, analiziranje i obrađivanje podataka za izradu Plana javnih nabavki,
- sprovođenje postupaka oglašavanja, pripremu i dostavljanje konkursne dokumentacije zainteresovanim ponuđačima,
- prikupljanje ponude i praćenje rokova,
- davanje stručnih uputstava za rad komisija koje su formirane za realizaciju određenih javnih nabavki i praćenje njihovog rada,
- učestvovanje u izradi dokumenata i akata vezanih za javne nabavke,
- vršenje nadzora nad izvršenjem ugovora prema ugovorenoj dinamici, u kvantitativnom i kvalitativnom smislu,
- prikupljanje predloga projekata koji će biti kandidovani za finansiranje iz sredstava Nacionalnog investicionog plana,
- prikupljanje, analiziranje i obradu podataka neophodnih za izradu liste projekata koji će biti kandidovani,
- za projekte sa liste za kandidovanje utvrđuje: predlog dinamike sprovođenja projekata, ukupan iznos sredstava za finansiranje projekata, strukturu svih izvora finansiranja projekata, informacije o javnim nabavkama koje su potrebne za sprovođenje projekata, ciljeve projekata, osnovne aktivnosti u projektima, rezultate projekata, efekte projekata koji se očekuju, analizu rizika za sprovođenje projekata, informacije o stepenu spremnosti projekata,
- prijavljivanje projekata Ministarstvu za Nacionalni investicioni plan,
- učestvovanje u realizaciji odobrenih projekata, obavljanje stručnih i administrativnih poslova za potrebe komisija za javne nabavke,
- praćenje realizacije zaključenih ugovora,
- tekuće poslove i sve ostale poslove po nalogu gradonačelnika, načelnika Gradske uprave i načelnika Odeljenja,
- u cilju celishodnijeg obavljanja poslova iz oblasti privatnog preduzetništva sačinjeno je i Uputstvo za registraciju privrednih subjekata
- druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom grada .
Odeljenje za privredu, preduzetništvo, lokalni ekonomski razvoj i javne nabavke,
načelnik Zdravka Kovačević Vasić
telefon: +381 (0) 26 4621 764
telefon: +381 (0) 26 672 724 lokal 1721
e-mail: kovacevicvasic.zdravka@smederevo.org.rs
Odsek za privredu i registraciju privrednih subjekata
šef Snežana Savić Stojiljković
telefon: +381 (0) 26 672 724 lokal 1665
Odsek za poljoprivredu
šef Nataša Miladinović
telefon: +381 (0) 26 672 724 lokal 1687
Kancelarija za lokalni ekonomski razvoj
šef Elizabeta Puškaš
telefon: +381 (0) 26 4631 114
telefon: +381 (0) 26 672 724 lokal 1601
Odsek za javne nabavke
šef Dušan Popovac
telefon: +381 (0) 26 672 724 lokal 1631
telefon: +381 (0) 26 672 724 lokal 1033